Promocija preduzetništva u Evropi

Promocija preduzetništva u Evropi

12.04.2016.

Mala i srednja preduzeća (MSP) čine 99% preduzeća u EU i zbog toga su ključna za kreiranje radnih mesta i ekonomski rast, kao i podsticanje kulture preduzetništva i inovacija u Evropi. Prema podacima Evropske komisije 85% novih radnih mesta je kreirano kroz MSP. S obzirom da pokretačka sila ovih preduzeća preduzetnici, oni su od krucijalnog značaja za dalji ekonomski rast EU.
Evropska komisija je izradila Akcioni plan o preduzetništvu do 2020. godine u nameri da podrži i promoviše preduzetništvo u Evropi. Cilj ovog plana je da olakša osnivanje novih i poslovanje postojećih preduzeća kroz finansijsku podršku, smanjenje administrativnih barijera i straha od neuseha.

Prema statističkim podacima iz juna 2015. više od 23 miliona ljudi u EU je nezaposleno. Potencijalno rešenje ovog problema leži u podsticanju i promociji preduzetništva i stvaranju preduzetničke kulture. Preduzetništvo bi trebalo da bude inkorporirano u obrazovni sistem, kako bi se duh preduzetništva probudio u ljudima u najranijem periodu života. Mehanizmi podrške, panevropske mreže i projekti su način da se podstaknu ove promene širom Evrope.

Ovaj Simpozijum daje mogućnost da se preispitaju trenutmi izazovi i uloga MSP u ekonomskom razvoju Evrope. Biće razmatrane mogućnosti koje preduzetništvo daje u pogledu porasta zaposlenosti i načini na koje poslovni neuspesi mogu biti posmatrani kao iskustvo i način učenja na putu ka uspehu. Događaj će podržati razmenu ideja i ohrabriti učesnike da učestvuju u diskusiji sa lokalnim i regionalnim ekspertima.
Neke od tema će biti:

  • Razvoj preduzetništva u Evropi
  • Procena uloge MSP u ekonomskom rastu Evrope
  • Potencijal preduzetništva u borbi protiv smanjenja nezaposlenosti
  • Analiza izazova za start up kompanije u Evropi

 

Više o programu i načinu prijave na: www.bit.ly/22r3YB0