Ljudi moraju biti prioritet kompanijama

Ljudi moraju biti prioritet kompanijama

02.03.2015.

Kompanije bi trebalo da se usredsrede na ljude a ne samo na profit ukoliko žele da privuku i zadrže budući radni potencijal, navodi se u četvrtom godišnjem istraživanju revizorsko-konsultantske kuće „Deloitte“.

Mladi ljudi iz 29 zemalja sveta u velikom broju, čak njih 75%, smatraju da su današnje kompanije više fokusirane na sopstvene interese nego na pitanja od šireg društvenog interesa.

Više od polovine zaposlenih (53%) ima ambiciju da postane lider ili bar viši rukovodilac u kompaniji u kojoj radi. Ova osobina više je izražena kod muškaraca (59%) nego kod žena (47%) kao i među mladima iz zemalja u razvoju (65%) nego među onima iz razvijenih zemalja kod kojih je taj procenat 38% – precizirano je u saopštenju.

Ovogodišnje istraživanje je pokazalo i da je za 6/10 mladih „osećaj svrhe“ jedan od razloga zašto su izabrali da rade za svoje trenutne poslodavce. „Osećaj svrhe“ podrazumeva da zaposleni razumeju da je njihov rad povezan sa organizacionim ciljevima kompanije i misijom poslovanja.

Za više informacija o ovoj temi posetite sledeću web adresu: http://www.ekapija.com/website/sr/page/1069126/Ljudi-moraju-biti-prioritet-kompanijama